12/01/2015

Personal Style Monday_8: The one about the blue jeans and the white shirt



Blue jeans, white shirt... Αυτό τραγουδάω σήμερα όλη μέρα συνοδεύοντας τη Lana (τη Del Rey βέβαια). Επειδή βρέχει όλη μέρα, επειδή έχω μελαγχολική διάθεση, επειδή βαρέθηκα τα glamorous και formal ντυσίματα των γιορτών και γενικά επειδή δεν ξέρω τι μου φταίει.

Και κάπως έτσι, θυμήθηκα αυτή τη φωτογράφηση που είχαμε κάνει μήνες πριν και σκέφτηκα πως είναι επίκαιρη όσο ποτέ. Γιατί όταν όλα μου φταίνε και δεν ξέρω τι να φορέσω η πιο ασφαλής επιλογή είναι ένα τζιν και ένα άσπρο πουκάμισο ή t-shirt. Γιατί είναι στιλάτο αλλά όχι επιτηδευμένο, γιατί με προστατεύει κρύβοντας την διάθεσή μου και γιατί είναι όσο απλό χρειάζομαι. Οι nude γόβες αποτελούν μία απόπειρα αναβάθμισης της διάθεσής μου, το ίδιο και το κραγιόν... Και να σας πω κάτι; Στο τέλος, ο στόχος επετεύχθη: το outfit το λάτρεψα και η ψυχολογία μου ανέβηκε αρκετά levels.

Α! Και κάτι τελευταίο. Η μόδα αλλάζει κάθε χρόνο (κάθε δύο χρόνια το πολύ). Γιατί έτσι πρέπει να γίνει, μιας και εξυπηρετεί συγκεκριμένους (οικονομικούς και μη) σκοπούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανανεώνουμε την γκαρνταρόμπα μας τόσο τακτικά. Τα ρούχα αποκτούν ιστορία, την δική μας ιστορία, όσο τα φοράμε, τα ζούμε και τα συνδέουμε με καταστάσεις... Όπως αυτό το Bsbfashion boyfriend τζιν, το οποίο με συνοδεύει εδώ και χρόνια και πάντα κατέχει μία θέση στην ντουλάπα μου...










 Photos by Eva Kar.

Γόβες Ted Baker (also seen here), backpack Jobis (also seen here), top Zara

No comments:

Post a Comment

Your thoughts