23/03/2015

Personal Style Monday_18: The one about the spring prints







Μπορεί ο καιρός να κάνει ακόμη τα τερτίπια του, όμως ημερολογιακά -και ψυχολογικά- η άνοιξη είναι εδώ. Ακόμη κι αν δεν μπορούμε ακόμη να κάνουμε την ενδυματολογική επιθυμία μας πράξη, μιας και ο καιρός ακόμη είναι απαγορευτικός -αλήθεια, ο φετινός χειμώνας ήταν ο πιο κρύος των τελευταίων χρόνων;-, στο μυαλό μας υπάρχουν απεριόριστοι ανοιξιάτικοι και καλοκαιρινοί συνδυασμοί, υφάσματα σε διάφορα μοτίβα και φρέσκες γραμμές, αραχνοΰφαντες υφές και έντονα χρώματα.

Λοιπόν, κι εγώ με τη σειρά μου, έβαλα τη ροζ μου midi φούστα (το χρώμα της μου έφτιαξε το κέφι) και την κλασική μου μαρινιέρα. Μμμ, ίσως όχι και τόσο κλασική. Είναι cropped, μακρυμάνικη, με ρίγες σε διαφορετικό μέγεθος και effect. Αλλά ακόμη και έτσι, αποτελεί τη βάση για πολλές εμφανίσεις μου (δείτε εδώ και stay tuned για πολλά ακόμη ναυτικά outfits). Έκανα και ένα σούπερ ανοιξιάτικο μακιγιάζ με βάση ένα vibrant κραγιόν και φόρεσα και τα γυαλιά μου. Γιατί επιβάλλεται την άνοιξη να φοράμε γυαλιά ηλίου. Αλλά, πέρα από αυτά τα 'συντηρητικά', αποφάσισα να πειραματιστώ και λίγο. Γιατί η εποχή ενδείκνυται για πειραματισμούς. Και γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή μου γεννιέται αυτή η ανάγκη. Φόρεσα ένα υπέροχο ζευγάρι φλοράλ καλτσάκια μέσα από τις nude γόβες μου. Κι αυτό ήταν διπλός πειραματισμός. Αφενός, το να φορέσω γόβες με αδιαφανή printed κάλτσες ήταν κάτι καινούργιο για μένα. Αν και αρχικά ένιωσα λίγο περίεργα, τελικά το αποτέλεσμα με ενθουσίασε! Αφετέρου, ο συνδυασμός stripes με floral ήταν κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο! Προσωπικά, τον απόλαυσα ιδιαίτερα. Εσείς;





Photos by Eva Kar

Top και κάλτσες Topshop, φούστα Zara, γόβες Ted Baker, δαχτυλίδι Accessorize

2 comments:

  1. «τολμηρός» ο συνδυασμός σου και κομψότατος ταυτόχρονα! φιλια! :)

    ReplyDelete
  2. Τι υπεροχη +_+ τελειος ο συνδιασμος με την floral καλτσουλα και τα παπουτσια πανεμορφα!

    ReplyDelete

Your thoughts