31/03/2015

Personal Style Monday_19: The one about the spring colour block






Το colour block, που εξ ορισμού παραπέμπει σε πολλά χρώματα φορεμένα μαζί, είναι ένα από τα πιο hot trends των τελευταίων ετών. Μπορείτε να το επιτύχετε με δύο τρόπους. Είτε φορώντας ρούχα που ήδη είναι colour blocked (π.χ. φόρεμα ή jumpsuit με κομμάτια σε διαφορετικά χρώματα), είτε συνδυάζοντας μεμονωμένα items σε ζωηρές αποχρώσεις. Η αλήθεια είναι πως ο δεύτερος τρόπος είναι αφενός πιο δημιουργικός, μιας και ο μόνος οδηγός σας θα είναι φαντασία και το ένστικτό σας, αφετέρου λιγότερο κοστοβόρος, δεδομένου ότι δεν χρειάζεται να αγοράσετε ούτε ένα νέο ρούχο. Εγώ ακολούθησα την δεύτερη μέθοδο και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ. Όχι μόνο γιατί ήταν πιο οικονομικό, αλλά και γιατί ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου. 

Αυτό που εννοώ είναι πως όταν κάνεις μόνη σου το colour block, μπορείς να επιλέξεις τις αποχρώσεις που επιθυμείς, ανάλογα με την δική σου αισθητική. Επίσης, μπορείς να τις προσαρμόσεις στις συνθήκες που εσύ θέλεις. Για παράδειγμα, όταν δημιούργησα το συγκεκριμένο outfit, η διάθεσή μου ήταν ανεβασμένη στα ύψη και ο καιρός τρομερά ανοιξιάτικος. Για το λόγο αυτό, προτίμησα σχετικά ανοιχτές (αν και έντονες) αποχρώσεις, έτσι ώστε να αποπνέουν την ψυχολογία μου και να εναρμονίζονται με τον καιρό. Το colour block μου αποτελείται από τρεις -παιχνιδιάρικες- αποχρώσεις: πορτοκαλί (σε μαλλιά και παντελόνι), κίτρινο (σε top) και τιρκουάζ (σε παπούτσια και αξεσουάρ). Αρκετά ευφάνταστο, τι λέτε;

Και κάτι τελευταίο! Κορίτσια, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις αποχρώσεις που επιλέγετε να αναμίξετε, ώστε να αποφύγετε ένα κίτς αποτέλεσμα. Επίσης, αν νιώθετε πως είστε λίγο συντηρητικές, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα μονόχρωμο outfit με ένταση στα αξεσουάρ ή τα παπούτσια μόνο. Σας εύχομαι δημιουργικά αποτελέσματα και καλή εβδομάδα!













Photos by Eva Kar

Ρούχα Zara, παπούτσια Ted Baker, αξεσουάρ Accessorize Greece

5 comments:

  1. Ουαου φουλ στο χρωμα το λατρεψα αυτο το ανοιξιατικο look, τι κραγιον φορας? σου παει παρα πολυ ^_^

    ReplyDelete
  2. Πολύ πρωτότυπος συνδυασμός χρωμάτων. Δροσερή! Υπέροχη!!

    ReplyDelete
  3. Λατρεύω τις γόβες απο τα αγαπημένα μου χρώματα!

    ReplyDelete
  4. αχ πόσο τέλεια χρώματα!!!!! το κολιέ σου άψογο!

    ReplyDelete
  5. Άν και είμαι φαν στα πιο basic χρώματα,
    με αυτό το outfit έφερες πραγματικά την Άνοιξη..
    kisses,
    www.ellesdiaries.com

    ReplyDelete

Your thoughts